PDA

Zobacz pełną wersję : KORG PA1XPRO porady pytania i odpowiedzi



mireczek
31-01-2014, 13:01
pomoc na temat korga pa1x i pa1xpro

padre
31-01-2014, 13:14
i?

HEINEKEN
31-01-2014, 15:53
ku***, ale napięcie

mireczek
31-01-2014, 16:32
kazdy kto ma problem z korgiem lub pytania pomoge znam od podstaw pare już naprawiałem

skubiszek
31-01-2014, 19:16
tak lepiej bo wiadomo chociaż o co chodziło autorowi :)

padre
31-01-2014, 22:09
hmmm, a nie lepiej odpowiedzieć na problem niż go szukać czytaj chcesz pomóc, czekaj na temat, chcesz być zbyt pomocny = ślina jest koleś na dwa baty
Powyższe w formie żartu oczywiście
= wątek do śmieci

Zibi
31-01-2014, 22:54
MZO zaciera ręce :-D

padre
31-01-2014, 22:56
a co to?

mireczek
01-02-2014, 08:11
a nic nie szkodzi zawiało mnie po same czapki.

mireczek
01-02-2014, 08:15
szkoda że w pa1 nie można rozszeżyc pamieci Ram wiecej niż 32 ale i tak fajna maszyna tylko jeszcze żeby była taka dynamika jak w ketronie

dcg
01-02-2014, 09:09
A może wiesz gdzie kupić moduł mp3 do Pa1Xpro?

LOOcek
01-02-2014, 10:56
a czy KIP-2101 będzie pasować do slotu w pa1?

mireczek
01-02-2014, 11:15
z kartą to jest problem w gdańsku nie mają pozostaje tylko italia ale z tego co wiem cena kosmiczna ,a co do KIPa to raczej nie bedzie chodzic

mireczek
01-02-2014, 11:16
moim zdaniem lepiej założyc cd jak nie masz i bedzie to samo co mp3 a dzwiek nawet lepszy

mireczek
01-02-2014, 11:25
ja zastanawiam sie jeszcze nad jedną rzeczą czy zamiast dwóch 16mb ram można włożyć dwie 32mb nigdzie nie spotkałem sie z tym na forum

mireczek
01-02-2014, 11:42
a tak wogóle to poco ci 2101