PDA

Zobacz pełną wersję : Audya-proszę o pomoc

36daniel
14-08-2014, 14:11
niedawno kupiłem sobie ketrona audya,jestem muzykiem grającym od wielu lat zawodowo ,miałem już rolanda g-600, gema ,tyrosa,2 a teraz mam jeszcze korga pa2xpro , napotkałem spory problem, konstruktor ketrona daje możliwość wgrania sobie wokalu ( np. drugi glos lub glos z wykorzystaniem harmonizera,) i przypisanie tego wokalu do utworu midi ,problem polega na tym ,że da sie oczywiście nagrać taki wokal jako wave ,sunchronizując go z midi . daje taką mozliwośc funkcja audio recording,nstepnie midi sync recording, ale jeśli się to zrobi to instrument przy kazdorazowej próbie odtworzenia utworu midi z wgranym wokalem potrzebuje ok 20 sek czasu (pojawia sie napis wait please...loading audio tracks !) . mozna zgodnie z intrukcją podczas odtwarzania takiego utworu wykonac ,,save",zeby na stałe zsynchonizowac i połączyć oba pliki. ten czas na odtworzenie (ok 20 sek) już nie jest wtedy potrzebny i utwór wraz z wgranym wokalem rusza bez żadnej przerwy ,ale !!! w tym momencie z utworu midi zostają wykasowane wszystkie wcześniejsze ustawienia,czyli zmienione tempo.tonacja oraz barwy na posczególnych ściezkach, jednym słowem wszystkie własne zmiany w utworze midi. Praca na isntrumencie jest w tej sutuacji bez sensu .proszę o pomoc ,bo być może to wada mojego egzemplarza i bede musiał oddać go do reklamacji,chciałbym dodać że nie chciałbym nagrywać tych moich utworów z wokalem jako mp3 np(intrument oczywiście daje taką możliwośc) ze względu na utratę jakości muzyki, dzieki za pomoc , mam nadzieje że w wystarczjąco zrozumiały sposób opisałem problem ,gdyby nie, to przosze o tel 794 996 243 muszę szybko przygotować cały reperuar i zacząć na nim pracować wiec liczę na pomoc któregoś z kolegów znających lepiej ten intrument

portnej
18-08-2014, 15:09
hmmm ... ja nie korzystam z midów, ale myśle że spróbuj zapisać całość jako registracje.