PDA

Zobacz pełną wersję : teksty piosenek na imprezy

ariel
20-09-2016, 16:42
witam i mam takie pytania-jak najlepiej posiadac zapisany tekst piosenek na imprezy. jak miec przygotowane tekst zgodnie z granymi piosenkami (z lista granych utworow) zeby płynnie tekst sie przesuwal do grania utworu (jak w karaoke) czy trzeba do tego miec jakis program.Krotko piszac jak sobie radzicie z wykonywaniem piosenek i tekstami do nich zeby wszystko grało jak powinno.Mam nadzieje ze dosc jasno sie wyrazilem jesli nie to z gory sorki .Oczywiscie mowa o laptopie czy tablatach czy jak tam.:(

dcg
20-09-2016, 16:47
Gram tak stare kawałki, że mam je od lat w głowie :D

Mustafa
20-09-2016, 17:59
Żeby tekst szedł zgodnie z odgrywanym utworem trzeba korzystać z laptopa i programu karafun, choć podobno i Winamp posiada taką wtyczkę. Najprościej jest mieć teksty w plikach midi i odpowiedni instrument który to wyświetli na własnym displayu lub zewnętrznym monitorze (ja tak robię). Nie używam segregatorów już od 5 lat.

Peke
20-09-2016, 21:37
a da się grać z ręki i żeby tekst się przewijał?:)

bamber71
20-09-2016, 23:31
a da się grać z ręki i żeby tekst się przewijał?:)

Dlatego gram i śpiewam z pały. Wszystko mi się przewija w mózgu :-D

Co do "grania" z midów, to przecież każdy instrument wyświetla tekst na swoim ekranie. Po co dodatkowy monitor? No chyba że ktoś leci z odtwarzacza mp3.

Najprosciej chyba umieścić tekst tak, aby w całosci mieścił się na stronie tableta.

dcg
21-09-2016, 00:31
Można też z projektora i rozwijanego ekranu, coś a'la karaoke, ale to dla niedowidzących opcja.
Osobiście posiadam i tablet i segregator A5.

Zero czerwonych segregatorów A4, no chyba, że różowy.:D

Mirva
24-09-2016, 12:28