PDA

Zobacz pełną wersję : KORG PA 800 - pojawiające sie pytania :-)

bamber71
03-01-2012, 23:32
Oczywiscie od razu piszę że sumiennie studiuję instrukcje, jestem już na 100-nej stronie.
Jeszcze tylko mi zostało 250 stron do przeczytania :D

Pierwsza sprawa.

Nie bardzo kumam tej pamięci registracyjnej w Korgu. Tutaj nazywa sie to Performance.

Ustawiam styl, barwy, tempo, głośnośc itd... Teraz przydałoby sie to zapisać w jakiejś komórce aby to wszystko przywołać. Klikam na ekranie głównym na Performance i powinna otworzyć mi się jakaś pusta komórka do zapisania czy jakieś fabryczne registration do nadpisania.
Ale w Korgu otwiera mi sie jakieś okno na którym jest 10 barw z Korga + 10 na drugiej zakładce. Po bokach mam zakładki do innych kategorii z samymi barwami ( piano, synth, string itd...)

To co ja mam całę globalne ustawienie instrumentu zapisać zastepując barwę z Korga ???
A potem ją nadpiszę i jej nie bedę miał :/ Nie kumam.

Czy Performance dotyczy tylko zapisu wybranych barw a nie całych ustawień jak registration w Yamaha czy Ketron ???

Probowałem zapisać ustawienia w Songbook-u. Nawet mi sie udało. Ale potem chciałem zmienic coś w tym ustawieniu i za cholerę nie mogę znaleść edycji zapisanych ustawień w Songbooku. Nie mogę jej zedytowac ponownie.

Druga sprawa

Po wybraniu pliku midi widzę poszczególne ścieżki, głośność instrumentów i poszczególne barwy. Można to zmieniać i zapisywać.
Ale gdzie są ustawienia FX dla scieżek (chorus, reverb), panorama, velocity, EQ na każdy track ???
Czy można wywalic samą przeszkadzajke z perkusji w pliku midi?

Liczę na pomoc i wyrozumiałość.

Domino
04-01-2012, 17:37