Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: Kolumna RCF art712mk2 AWARIA

  1. #11
    Awatar amelx
    Człowiek od czarnej roboty
    Aktywność na forumO użytkownikuReputacja
    Dołączył
    19-01-2010
    Posty
    220
    Witam ,, może i tak ,,, co do gwarancji miałem tylko paragon (faktura nie była mi potrzebna) i opis paczki ,, nie po naszemu .

  2. #12
    Awatar robert
    Ja tu tylko sprzątam
    Aktywność na forumO użytkownikuReputacja
    Dołączył
    22-03-2017
    Posty
    132
    Te kolumny aktywne itd. to b.awaryjny sprzęt,kiedys grałem na hand boxach ,ads -ach i do tego paki pasywne i nic nigdy sie mi niezepsuło,a sale były gorsze ,remizy,elektryka stara itd.
    Teraz jakie to delikatne przepiecia ,pierdoły bajery i co troche trzebaby wysyłac do serwisu a ten kasuje i to mega słono potrafia liczyć,za naprawe dobra końcówke uzywke nieraz mozna kupić.Ja doszedłem do wniosku że pasywne paki końcówka solidna i skończy sie banie czy siądzie czy dogram do końca itd.kucharki właczą kilka piekarników i serwis masakra miałem rcf 2 awarie ,niechce więcej tego widzieć...

  3. #13
    Awatar piotrek
    Ojciec Chrzestny Mafii
    Aktywność na forumO użytkownikuReputacja
    Dołączył
    18-01-2010
    Posty
    1 953
    Kolego AMELSX, weź się ogarnij. Zepsuła Ci się paczka - OK. Masz ten paragon czy nie?
    Jak nie masz to masz jakieś potwierdzenie płatności? Płaciłeś kartą przelewem gotówka?

    Ścigaj sklep o duplikat paragonu jeśli robią problem.
    Masz kartę gwarancyjną?

    Zostawiaj paczkę w sklepie, albo wysyłaj sam do serwisu.
    Po co tu gdybać?

  4. #14
    Awatar amelx
    Człowiek od czarnej roboty
    Aktywność na forumO użytkownikuReputacja
    Dołączył
    19-01-2010
    Posty
    220
    Witam ,,, kolego piotrek ,, proszę czytać dokładnie temat ,,, zadałem pytanie o czas gwarancji i tyle .Paczka wysłana do sklepu na paragon i tyle ,, a że temat się troszkę przeciągnął w dobrym kierunki dla innych posiadaczy RCF to chyba dobrze ,, każdemu się może zdarzyć taka awaria (oby na gwarancji) .. Jeśli nie ,, to temat będzie przydatny innym kolegom z forum , jaka usterka , gdzie wysłane , co wymienione i inne ....

  5. #15
    Awatar bravi
    Człowiek od czarnej roboty
    Aktywność na forumO użytkownikuReputacja
    Dołączył
    03-04-2011
    Posty
    236
    Nieprawda jak ktoś napisał ze serwis taki drogi,drogo to sie robi jak ktos pogrzebie jakiś radioelektronik w garazu i gowno z tego jest,zawsze tylko autoryzowany serwis,ja mam 8 lat fbt himaxy i teraz zaczelo coś się dziać,pojechaly do serwisu a stamtąd do fabryki fbt na odnowienie modułów, wymiana kondensatorow,stopni mocy i zasilaczy ,koszt obydwu 1500pln dają 2 lata gwarancji,to czy tak duzo w porównaniu do tego ile przez 8 lat zarobily siana???

  6. #16
    Awatar RafU
    Prawa ręka mafii
    Aktywność na forumO użytkownikuReputacja
    Dołączył
    18-09-2014
    Posty
    728
    Cytat bravi napisał/a: Zobacz posta
    Nieprawda jak ktoś napisał ze serwis taki drogi,drogo to sie robi jak ktos pogrzebie jakiś radioelektronik w garazu i gowno z tego jest,zawsze tylko autoryzowany serwis,ja mam 8 lat fbt himaxy i teraz zaczelo coś się dziać,pojechaly do serwisu a stamtąd do fabryki fbt na odnowienie modułów, wymiana kondensatorow,stopni mocy i zasilaczy ,koszt obydwu 1500pln dają 2 lata gwarancji,to czy tak duzo w porównaniu do tego ile przez 8 lat zarobily siana???
    przez te 8 lat koncowka mocy wymaga naprawde kilku solidnych serwisow i czyszczenia, kolumny praktycznie sa bezobslugowe, bo kto zaglada do koncowki w kolumnie? A patrzac na to, ze solidny koniec to od 6tys w gore, to te 1500zl jest naprawde malym kosztem

  7. #17
    Awatar robert
    Ja tu tylko sprzątam
    Aktywność na forumO użytkownikuReputacja
    Dołączył
    22-03-2017
    Posty
    132
    Ja miałem wiele długich lat lat końce ads-a, hand boxa czysciłem co sezon ale nic się niedzialo sprzedałem i kolejny własciciel gra na tym i nic sie niedzieje końcówki nie do zajechania spróbuj takie teraz kupić a jak już to za mega słona kasę...serwisów to wymagaja teraz te końcówki prod na wschodzie chyba,a kolumny moc podana np. 400w rms a tam transformatorek dajacy realnie ok.150 v moze max 200 brak zabezpieczen na głosniki po przepieciu jak pada wzmak pada głosnik i to drogi i niewiadomo czemu tak jest w dość drogim sprzęcie nienapisze jakiej marki,a tymbardziej niewarto starego kupic stoja za 3-4 tys.kolumny a moze byc że tam połowa podzespołów może juz niedługo byc do wymiany bo kolumny maja ponad 10 lat i kondensatory i inne cześci juz swoje przeżyły,wiec naprawde niewarto,ale czemu tak jest że moc jest naciagnieta ?

  8. #18
    Awatar amelx
    Człowiek od czarnej roboty
    Aktywność na forumO użytkownikuReputacja
    Dołączył
    19-01-2010
    Posty
    220
    Witam ,, kolumna naprawiona na gwarancji ,,(tylko nie wiem co było przyczyną ,, nic nie opisali )Została wysłana do mnie i tyle ...Więc temat zamykamy i pozdrawiam wszystkim zainteresowanych owym tematem ...

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •