PDA

Zobacz pełną wersję : Gitara elektryczna- używana co wybrać



Mateiso
03-05-2017, 10:08
Siemka, mam problem otóż chciałbym zakupić gitarę elektryczną wraz z piecem, szukałem na olx i zestaw taki wynosi mniejwięcej 450-650zł.
Czy np taki zestaw byłby w porządku jak za takie pieniądze ?: You can see links before reply
A jak nie to czego szukać ? ( najbardziej uniwersalne )

HEINEKEN
03-05-2017, 12:31
Tak, ten zestaw będzie spoko

Poza tym możesz szukać Cort KX5 (Katana)
Też fajna do nauki.
Piecyk Line6 serii Spider.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

bamber71
04-05-2017, 21:50
Zdecydowanie wolalbym poszukac gitary Cort: G200, G210, Katana lub taniej gitary firmy Samick. Beda to lepiej dopracowane egzemplarze. Do niedawna mialem G210 i byla OK. Sprzedalem za 250zl.
Mialem takiego Squiera nowego ze sklepu, po kilku miesiacach gryf poszedl w smiglo. Wymieniono mi na nowego w ramach gwarancji. Ten z kolei mial zle nabite progi. Sprzedalem to w cholere.

Fajny piecyk to Fender Mustang I. Kosztuje okolo 300zl w uzywce. Mialem takowy, do domowego grania jest super.

Mateiso
07-05-2017, 17:41
Zwiększył mi się budżet do 1000zł jakieś inne propozycje czy szukać raczej ciągle g210 + mustang 1 / 2

bamber71
10-05-2017, 20:30
Vintage V6 - zajefajna gitara stratocaster, obecnie mam taką. Nowa kosztuje tysiac z haczykiem, ale mozna upolowac uzywkę. Gitara lepsza od Corta G210, bardziej zblizona do Corta G250/260 - te modele też polecam bo budżet jak widać urósł :-)
Kupisz też nowego Corta Katana - jak polecał kolega Heineken. .

picassomgi
11-05-2017, 08:40
To już szukaj czegoś jak to: You can see links before reply

i jeśli to do wesel ma być to odradzam wzmacniacz a polecam:

You can see links before reply

sam na tym gram

Rafi25
13-05-2017, 11:46
Zwiększył mi się budżet do 1000zł jakieś inne propozycje czy szukać raczej ciągle g210 + mustang 1 / 2
Vintagev100,dean vendetta 1.0,kort catana KX5,yamaha pacyfika 112,polecam te gitary stanowczo odradzam ibanezów z serii grg.

Rafi25
13-05-2017, 11:48
Siemka, mam problem otóż chciałbym zakupić gitarę elektryczną wraz z piecem, szukałem na olx i zestaw taki wynosi mniejwięcej 450-650zł.
Czy np taki zestaw byłby w porządku jak za takie pieniądze ?: You can see links before reply
A jak nie to czego szukać ? ( najbardziej uniwersalne )
omijaj nowe gitary elektryczne w cenach 500 zł, bo to jest szmelc, każda z nich wymaga kosztownej dla niej regulacji i wymiany kluczy, bo standardowe nie trzymają stroju, czasami zdarza się, że trafi się w tej cenie jakiś dobrze wykonany model, ale to rzadkość.

adelarba
04-12-2017, 15:29
;dddddddddd

eruando
16-12-2017, 12:39
Również posiadam Vintage V6 tylko ja mam używaną. To dobry sprzęt

Divifa
17-12-2017, 20:10
myślę że jest OK, można coś znaleść taniej ale to trzeba trafić ;)

muzykaklasyczna
16-02-2018, 14:14
zdecydowanie polecam!

Patryk55
05-12-2018, 12:36
też słyszałem, że poniżej 500 zł to kiepskie są.. niestety lepiej zbierać troch dłużej, ale mieć lepszy instrument :)