PDA

Zobacz pełną wersję : ZOOM G2 NU czy Line 6 Pocket POD



bamber71
31-07-2012, 23:50
Proszę o poradę, który multiefekt wybrać ze wskazanych?

Najbardziej interesują mnie przestery, chciałbym aby były naturalne. Do innych efektów posiadam Lexicona MX200. Ale jakby znalazł się w multiefekcie dobry reverb + przester to tez by było fajnie.

Nie potrzebuję tego na chałturę, jedynie do domowego pogrywania. Z tego co doczytałem w Line jest możliwość podpięcia odtwarzacza mp3 i grania razem z podkładem. Można rónież trenować na słuchawkach bo jest wejście jack.

Który z nich będzie miał bardziej realne brzmienie na przesterach?

Pogrywam sobie muzykę rock/hard rock. Klimaty w stylu Gary Moore, itd...

You can see links before reply

You can see links before reply

krzysiekclaris
01-08-2012, 00:52
Ciezko jest porownywac te dwa produkty ze soba gdyz roznia sie cena i mozliwosciami edycyjnymi. Pod pocket to mala pierdulka z wgranymi fabrycznie presetami i bez mozliwosci szybkiej edycji. Edycja jest mozliwa ppo podlaczeniu efektu do kompa. Generalnie mysle ze przestery z Line6 brzmia lepiej niz z Zoom-a ale opinie bazuje bardziej na modelu Pod X3 gdyz ten ma juz rozszerzenie Pod Farm.Moze dobrym rozwiazaniem bylo by poszukac uzywanej "nerki" z serii X3 lub ostatecznie XT.

bamber71
01-08-2012, 01:22
Krzysiek, oba efekty są w podobnej cenie tzn. około 400zł nówka.

Dzięki za opinię.

krzysiekclaris
01-08-2012, 16:50
w Thomanie jest roznica.
Pod - 89e
Zoom- 115e a wersja z pedalem 145e